Viatti brina тест: Viatti Brina V-521 | .

Viatti brina тест: Viatti Brina V-521 | .

Содержание

Тесты шины Viatti Brina

Название тестаМестоРезультат теста
Тест зимних шин 195/65 R15

8

Viatti Brina

Хорошее торможение на снегу
Удовлетворительная управляемость на зимней дороге
Наихудшие поперечное сцепление на снегу и торможение на мокром асфальте
Слабые сцепные свойства на льду, разгон на снегу
Плохое торможение на сухом асфальте
Баллы: 816

Допустимы для частично заснеженных и слегка обледенелых дорог.

Тест зимних нешипованных шин 205/55 R16

7

Viatti Brina

высокое сопротивление слэшпленингу
управляемость на асфальте
цена
управляемость на льду
низкая плавность хода
Неплохое соотношение цены и качества.

В разных испытаниях шины стабильно обогнали несколько конкурентов. Лучшие в тесте на сопротивление слэшпленингу.

Реакции автомобиля на повороты руля быстрые и точные. Демпфирующие способности шин оставляют желать лучшего.

Баллы: 8.2

Тест зимних нешипованных шин 205/55 R16

5

Viatti Brina

достаточно короткий тормозной путь на снегу
высокая скорость прохождения ледяного круга и снежной трассы
неплохие показатели сопротивления качению
опасно длинный тормозной путь на сухом асфальте
Неплохой бюджетный середняк.
Народный рейтинг нешипованных шин

9

Viatti Brina

Плохая устойчивость к аквапланированию и управляемость на мокрой дороге. На трассе ведет себя неуверенно, шумит.
Тест зимних нешипованных шин 195/65 R15

9

Viatti Brina

Итоговый балл: 839
Тест зимних нешипованных шин 205/55 R16

12

Viatti Brina

Шины Viatti, традиционно заняв предпоследнее место, показали высокую эффективность торможения на снегу на фоне худших тормозных свойств на мокрой дороге, непредсказуемом поведении на льду и снегу. По 833 балла.

Viatti Brina тесты зимней резины — За рулем 2019

Ищите актуальные тесты зимних шин Viatti Brina? В данном материале представлен честный тест зимней резины Виатти Брина в типоразмере 195/65 R15 от журнала «За рулем», 2019 года.

 

Общие данные

Страна производитель

Россия

Индекс нагрузки и скорости

91Т

Средняя цена в интернет-магазинах, руб

2510

Плюсы

Среднего уровня сцепные свойства на льду и снегу, стабильная управляемость и курсовая устойчивость на снегу

Минусы

Худшие сцепление и курсовая устойчивость на асфальте, самая низкая экономичность, низкая топливная экономичность при 60 км/ч, самые не комфортные

Тормозной путь на льду, м

 

Тормозной путь на льду, баллы

 

Время прохождения ледового круга, с.

 

Время прохождения ледового круга, баллы.

 

Время разгона на льду, с.

 

Время разгона на льду, баллы.

 

Управляемость на льду

 

Тормозной путь на снегу, м

 

Тормозной путь на снегу, баллы

 

Время разгона на снегу, с

 

Время разгона на снегу, баллы

 

Управляемость на снегу при обычном вождении

 

Управляемость на снегу при активном вождении

 

Управляемость на снегу при экстремальном вождении

 

Проходимость в глубоком снегу

 

Курсовая устойчивость на снегу

 

Лёд и снег, сумма баллов

 

Тормозной путь на мокром асфальте, м

 

Тормозной путь на мокром асфальте, баллы

 

Тормозной путь на сухом асфальте, м

 

Тормозной путь на сухом асфальте, баллы

 

Курсовая устойчивость на асфальте

 

Асфальт, сумма баллов

 

Внутренний шум

 

Плавность хода

 

Комфорт, сумма баллов

 

Расход топлива при 90 км/ч

 

Расход топлива при 90 км/ч, баллы

 

Расход топлива при 60 км/ч

 

Расход топлива при 60 км/ч, баллы

 

Экономичность, сумма баллов

 

Глубина рисунка по ширине, мм

 

Твердость резины по Шору, ед

 

Масса шины, кг

 

Сумма баллов в тесте

 

Moottorin suuri nastarengastesti: merkkirenkaatvastaan ​​edulliset

Айоневот Настаренкоат Ренгастести Ренкаат Талвиренкоат Уутинен 27. 10.2019

30.10. ilmestyvässä Moottorin uusimmassa numerossa julkaistava talvirengastesti paljastaa, mikä on tämän kauden paras nastarengas, ja kannattaako säästää hankkimalla tavallista halvemmat renkaat.

Nastarenkaan valitseminen ei ole yksinkertaista. Tuttujen merkkirenkaiden lisäksi tarjolla on yhä enemmän tuntemattomampia vaihtoehtoja, jotka houkuttelevat edullisilla hankintahinnoillaan. Tästä saimmekin erään teeman tämän syksyn nastarengastestiin – eli osuuko säästö väärään paikkaan?

Testiimme valittiin merkkirenkaiden rinnalle edullisemmat nastarenkaat Antares Grip 60 Ice ja Viatti Brina Nordico. Ensin mainittua valmistetaan Kiinassa ja jälkimmäistä Venäjällä. Nastamääriltään kaksikko on nykymittapuun mukaan varsin vaatimaton, silla Antareksessa natoja on 104 ja Viattissa напрасно 92 каппалетта.

Continental haastaa Michelinin

Tunnetumpien rengasmerkkien puolella mielenkiintoisin tuote on eittämättä Continental uutuusrengas Conti Ice Contact 3, jossa käytetään uudentyyppistlinä kestaavyt. Няйта ренкаасса 190 kappaletta yhtä rengasta kohden.

Viime vuonna huimalla jääpidollaan kohahduttanut 250-местный Michelin X-Ice North 4 edustaa Continentalin ohella porukan tuoreinta talvirengasosaamista. Hankook Winter iPike RS2 сочетает в себе новые преимущества, такие как Nokian Hakkapeliitta 9, Gislaved Nord Frost и Goodyear Ultra Grip Ice Arctic.

Hankookissa ja Hakkapeliitassa nastaja on 190 kappaletta, kun taas Gislaved ja Goodyear luottavat perinteisempään 130 nastaan ​​per rengas.

Testirenkaat suosituimmassa koossa

Testi edustaa varsinaista ruisleipälinjaa, sillä nastarengas on edelleen suomalaisten selvä suosikki talvikelejä ajatellen, ja testirenkaat edustavat sitä kaikkein suosituinta eli 205/55 R16 -kokoa.

Kattava testiraportti on luvassa 30.10. ilmestyvässä Moottorin numerossa 11/2019. Ilmestymispäivästä lähtien voit ostaa sen sähköisenä näköislehtenä Lehtiluukusta.

Testatut renkaat, koko 205/55 R16:

  • Захват Антареса 60 Лед
  • Контакт Continental Conti Ice 3
  • Gislaved Nord Frost
  • Goodyear Ultra Grip Ice Arctic
  • Hankook Зимний iPike RS2
  • Michelin X-Ice North 4
  • Нокиан Хаккапелитта 9
  • Виатти Брина Нордико

Текст: Jussi Saarinen Kuvat: Ville-Veikko Heinonen Testin toteutus: Test Finland Oy / Juuso Kallioinen ja Pasi Piironen

Lue lisää

  • Moottorin suuri nastarengastesti: miten nastarengas pitää eri olosuhteissa?, 2019
  • Moottorin suuri talvirengastesti: pohjoismaiset talvirenkaat petollisia välikelillä, 2019
  • Moottorin suuri talvirengastesti: talvirengaspakko poistuu – mitkä renkaat alle liukkaalla?, 2019
  • Pääkirjoitus: Kolmas rengassetti – iso lisä välikelin turvallisuuteen, 2019
  • Päivän kuva: talvirengastesti vaatii tuhansia mittauksia, 2019
  • Hallituksen esitys uudeksi tieliikennelaiksi eduskuntakäsittelyssä – kesärenkaat käyttöön talvellakin?, 2018
  • Moottorin suuri kitkarengastesti: Continental talvikelilla paras nastaton talvirengas, 2018
  • Moottorin suuri kitkarengastesti: yksi nastaton talvirengas erottuu liukkaalla muista, toinen loistaa pitävämmällä pinnalla, 2018
  • Moottorin suuri kitkarengastesti: miten hyvin nastaton talvirengas pitää nastarenkaaseen verrattuna?, 2018
  • Moottorin suuri nastarengastesti: Michelinin 250-natainen rengas puree jäällä, mutta Continental ja Nokian kaikkein tasapainoisimmat, 2018
  • Moottorin suuri nastarengastesti: ratkaiseeko natojen määrä jääpidon?, 2018
  • Moottorin suuri talvirengastesti: Nokian Hakkapeliitta 9 on yhä tasaisen hyvä nastarengas, 2018
  • Moottorin suuri talvirengastesti: Continental Ice Contact 2 on joukon tasapainoisin, 2018
  • Moottorin suuri talvirengastesti: Michelin X-Ice North 4 pitää jäällä parhaiten, 2018
  • Настаренгаскуски хой! Syynää urasyvyyden lisäksi natojen kunto, 2018
  • Tekniikan Maailman talvirengastesti: Michelin vei natojen, Continental kitkojen voiton, 2018
  • Rengasala ehdottaa: talvirenkaat pakollisiksi jo lokakuussa, 2017
  • Talvirengasvertailut paljastavat: huipulla myös halpamerkkejä, 2017
  • Tuulilasi vertaili katumaasturien renkaita – kitkarengastesti nosti tutut merkit kärkeen, 2017
  • Talvirengastesti osoittaa: tässä ovat renkaiden parhaat ja heikoimmat, 2016
  • Rengasvalmistajan vinkit: näin pidät talvirenkaat käyttökunnossa, 2016
  • Viisi varmaa vinkkiä talvirengasvalintaan, 2015
  • Kitkoilla pelti kolisee – Rengasvalinta korostuu myös kuolemankolareissa, 2015

Яа артиккели

Tilaa moottorin uutiskirje tästä

Kaikki koeajot

  • Adria
  • Alfa Romeo
  • Aprilia
  • Audi
  • Benelli
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Can-Am
  • Carado
  • Caterham
  • CF Moto
  • Chevrolet
  • Citroën
  • CrossCamp
  • Cupra
  • Dacia
  • Dethleffs
  • Dodge
  • DS
  • Ducati
  • ERA
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Harley-Davidson
  • Hobby T65 HKM Ontour
  • Honda
  • Husqvarna
  • Hymer
  • Hyundai
  • Indian
  • Isuzu
  • Iveco
  • Jaguar
  • ep
  • Je
  • 0033 Kawasaki
  • Kia
  • Koenigsegg
  • Kontio
  • KTM
  • Lamborghini
  • Land Rover
  • Lexus
  • LMC Element T638
  • Lotus
  • MAN
  • Maserati
  • Maxus
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Moto Guzzi
  • MV Agusta
  • Nissan
  • Niu
  • Opel
  • Paragan
  • Peugeot
  • Polaris
  • Polestar
  • Porsche
  • Ram
  • Rapido
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Royal Enfield
  • S 1000 R
  • Scania
  • Sea-Doo
  • Seat
  • Sisu
  • Škoda
  • Smart
  • Solifer
  • SsangYong
  • Subaru
  • Sunlight
  • Super Soco
  • Suzuki
  • Tesla
  • Triumph 4
  • 33 TruckMasters

  • Vespa
  • Victory
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Yamaha
  • Zero

Uusimmat

Mainos

Acquista Viatti Brina V525 235/65 R16 115/ C

SKU: 653786 — Invernali

Valutazione ассистент

  • Карбоновый рис C
  • Адеренца-суль-баньято C
  • Comfort di marcia 73 дБ

Vantaggi Gommami.

it
  • Spedizione Бесплатно
  • Tracciabilità del pacco
  • Пневматико Новый и Гарантито

165,37 € + 3,17 € PFU
(включено в стоимость)

  Consegna 5-7 дней

Количество:
123456789101112

Процедура регистрации:

Описание

Новая пневматика Viatti Brina V525 с размерами 235/65 R16 115/ Подходит для всех периодов .

Пневматика Gli Viatti Brina V525 Sono la Soluzione per Chi Intende tutelare prima di tutto il portafoglio. Viatti производит бюджетную пневматическую панель, предназначенную для более 9 продуктов0310 Economici Presenti sul mercato. (che non garantiscono la grande durata degli pneumoniai di fascia premium).

Пневматические Questi Viatti Brina V525 sono ottimi rappresentanti della categoria. Ai test hanno evidenziato consumi soddisfacenti ed ottimi spazi di frenata su bagnato, mostrandosi così sicuri ed attenti ai consumi.

Результаты испытаний согласно etichetta europea del пневматика Viatti Brina V525 ne evidenziano un alto impatto acustico esterno, capace di influenzarne il comfort di marcia.

Comportamento stradale in breve

Scheda

Марка: Виатти
Модель: Брина V525
Категория: бюджет
Стадион: Инвернали
Ларгецца: 235
Альтеза: 65
Диаметр: 16
Карико: 115
Скорость: /
Беговая дорожка:
Ринфорзат (XL):
Карико (C):
Чиодати:
Con protezione cerchio:

Etichetta UE

С Certifica un risparmio di carburante di ок.
© Автошкола "ИНПО ИВГПУ" 2021
Все права защищены.
г. Иваново, ул. Профессиональная, д. 39,
ул. Красных зорь, д. 25, ул. Ташкентская, д. 61,
Тел. +7 (4932) 36-07-77, +7 (920) 351-55-55