Gislaved nf5 отзывы: Gislaved Nord Frost V ( V)

Gislaved nf5 отзывы: Gislaved Nord Frost V ( V)

Содержание

Описание пневматики Gislaved NordFrost 100

Технические характеристики

Все характеристики
выменование Выменивание: предавто/предвнедорожник
сезонов Сезон: зима
пример Пример: 13/14/15/16/17/18/19″
Широкий профиль Ширина профиля: 155/165/175/185/195/205/215/225/235/245/265 мм
Вышка профиля Вышка профиля: 40/45/50/55/60/65/70/75/80
Функции и функции
Индекс максимального размера Максимальный индекс скорости: T (до 190 км/ч)
Индекс регистрации Индекс регистрации: 75 … 116
Максимальное закрытие (на пневматику) Максимальная нагрузка (на пневматику): 387 … 1250 кг
Способ отопления Метод тестирования: bezdušová
дизайн Конструкция: радиальная
Технология RunFlat Технология RunFlat: то же
тня Номер: №

Рецензия на зимнюю пневматику Gislaved NordFrost 100

Достойность

  • цена
  • Выдающийся производитель
  • Наврнуте-во-Шведску
  • Выроба в Немецку
  • Новая модель изготовлена ​​в 2013 году (гумовая лента)
  • Vyzerá to veľmi húževnatá spica

недостаточный

  • НЕТ

комментарий
Купил сом súpravu za dumpingovú cenu 4060 str. предпневматику 215/65/R16 в интернетовом обходе. S dodávkou do Murmansk vyšiel 17200 str. на саду. Вечера наставни почас ходу; keď začne mraziť alebo sneh — pridajte recenziu.

ОБНОВЛЕНИЕ: гумовый бег в 600 км. Вела снеху вчера падло а днес са в Мурманскую теплоту погасила от -2 до 3 ступней. Na pneumatikách na snehu a na mokrom povrchu sa perfektne hodia pneumatiky. Predtým tu bol Gislaved Nord Frost 5 — nemohol toľko zvládnuť. Na mierne ľadovom a mokrom asfalte sú pneumatiky mimo chvály. Máme reliéfne mesto — много стрмич копков, часто ладович; pre túto gumu, pri teplotách, ktoré udávam ja a cez kašu, sa bez problemov dostane na kopec (Auto-Camry 2013). Aj keď veľmi potešený — uvidíme, čo sa stane, keď mráz, ktorý čoskoro sľubuje.

КОМПЛЕКТ ЗНОВУ: Tentokrát je najazdených už asi 1500 км. При теплоте -7 ступеней пневматики са указали другие лепестки ако при -2. Na ľadových a zasnežených kopcoch sa chovajú úžasne, hlavná vec nie je veľa plynu a pneumatiky sa vytiahnu. В prítomnosti antibuksy ESP na ceste sa chová predvídateľne.

Будьме чакать на сильнейшие мразы …

КОМПЛЕКТАЦИЯ ЗНОВУ: На протяжении 3000 км по заснеженным мурманским кладовым и видецким кладочкам при теплотах до -15 ступеней. Bolo tu niekoľko silných snehových búrok, počas ktorých guma Gislaved Nord Frost 100 na nespevnených cestách konečne vytvorila poveť vynikajúcej gumy. В spojení с protišmykovými и protišmykovými systémami Toyota Camry má táto guma vynikajúcu prácu pri svojich úlohách. В том то додатку здравствуй выникаюце веселование на вольно снегу в копчи.

аноним, 02.12.2013 уход 5


 

достоинство

3

3
  • Dobré drží na každom povrchu.
  • Низкий звук.
  • Годнота за пениазе.
  • недостатки

    • zrejme nie sú. За сезон ненашли.

    комментарий
    Prešiel na tomto kaučuku asi 8 тыс. км. Získané v októbri 2013 za 3150 za valec vo výške 185/60 / R14.

    Prevádzkoval v podmienkach Новосибирску. Guma sa ukázala veľmi dobre, dokonca nečakane dobre. Vybrala som si medzi lídrami zimných pneumatík: Nokian Hakka 7, Gislaved NF 5 a NF 100, Hakka okamžite vypadla kvôli cene, NF5 a NF100 vyzerali oveľa prijateľnejšie, ale model NF5 je už starý a NF100 je najnovším modelom roku 2013, NF5. Роздиэль медзи ними в почте гротов, так ако в земле с европейскими нормами, боль ич почет знижены кволи вплыву на асфальт. Na NF100 je ich menej, але NF100 са stále vyrába v Nemecku и NF5 v Rusku. Небудем говорить, же русская вироба je horšia, але stále som chcel nemecké pneumatiky)
    Chcel by som upozorniť na vynikajúcu manipuláciu s vozidlom s touto gumou a priemernú hladinu hluku. Z hluku poviem jednu vec — sú to hroty, musia robiť hluk! Ale s mierou, rovnako ako táto guma. Предварительное доказательство может вести тото — в испытаниях с пневматиками Amtel, кто су там закрыт! Роздиэль же в неби а на земи! Mnohí ľudia píšu, že guma má mäkkú bočnú stenu, ktorá sa bojí bočných výrezov — to nie je pravda, alebo skôr sa dá rezať guma.
    На банке летел до обровского отвору в асфальте — в доследку того, что можно обновить два диска (опуститься на землю), але NF100 на той же стопе !!! Пневматика уж бола преквапена.Окрем того вшетки хроты до сезона зостали на своем месте! Udržiava cestné pneumatiky na úrovni, žesuchýasfalt,žesneh,žeľad. (Hlavnou vecou je, aby sme šli múdro, predtým, ako vôbec nebola žiadna zimná pneumatika — a nič) Во всеобъемности сом počas zimy nikdy nezlyhal, hoci môj štýl jazdy je agresivny.
    Предварительно сезон — viditeľné známky opotrebovania — nie!
    Smirnov Sergey, 2014-04-13 ohodnotenie 5


     

    dôstojnosť

    • Stabilita v snehu, spojovacie vlastnosti na všetkých povrchoch, vysoká úroveň pohodlia, nízky hluk.

    недостаточный

    • Zdá sa, že nie

    комментарий
    Установлены на Tiguan 215/65R16 (4030 рублей за штуку) и Ford Fiesta 175/65R14 (2100 штук). Первый 300 километров сильный. Po spustení sa hluk vrátil do normalu.

    Z недавних подтверждений:

    Тигуан — диальник -5 -10 ступней. Ľad a sneh. Роде в сильной снеговей бурке. Stabilita výmenného kurzu 90-120 je vynikajuca. Brzdenie ľadom so snehom je jednoducho skvelé. От 120 сомов musel raz prudko zabrzdiť: (hrnce vyskočili podo mnou) na axiálnom snežnom snehu a pod ním ľad! Nečakal сом такето spomalenie čestne. Нуж, неможем объективне выходнотіть приходность на паненскей поде, а теда вшетки ровнаке погоны вчеткыч колиес. Dotýkalo са príliš dobre.

    Роздели в хладкости с летним Бриджсоуном си невшимол. 2,3 атм.
    Fiesta je mesto, niekedy nie celkom čisté ráno. Rýchlosť až 80. Zrýchlenie и smerová stabilita sú vynikajúce. ESP veľmi zriedka a jemne zasahuje a zvláda. Vo dvore veslovanie cez záveje a tam a späť. Brzdenie je vynikajúce, len zriedka prichádza k aktivácii ABS.
    Акустический комфорт является нормальным. Hladká jazda je veľa lepšia ako bežný Michelin PE2, ale je to R15! 2,0 атм.
    Jediná vec, že ​​auto sa stalo viac ochotný pomstiť sa chvostom v zákrutách s extra rýchlosťou, ale drift je hladký ľ ľahko narovnať (podľa môjho názoru, fiesta je manipulá -nemishry nemesho nemishry nemesho nemisho neme rose -neme neme neme neme neme neme neme neme -neme rose -neme rose rose rose rose rose rose rose rose ros смените на обратный)

    На асфальте су доймы подобны — спомощь с цельком добро, такмер непотребуе риадение при приеме похыбе, сполахливо спомажу и заровень спомощь смачивание. Zvraty trochu viac rozmazané, ale bez ostrých reakcií.

    Розне авто, розне розмеры. Negativne emócie nepôsobujú ani ostatných. Oдпоручам.
    Баландин Павел Викторович,

    17.12.2013 уход 5


     

    Достойность 9

  • Primeraná cena, dobrý pristávací bodec, nízky hluk.
  • недостатки

    • Акы друг závažných nedostatkov, которые были neboli conkurenti neodhalili.

    комментарий
    Пневматика в розмере 205/60/16 на Opel Astra ST. За весь последний сезон и зачетный пневматик поезд или через 30т.км.
    Podľa môjho názoru jedna z najvhodnejších ponúk z hľadiska pomeru cena / kvalita. Pre celý kilometrový výkon nstačí 1 bodec na celú súpravu.

    Veľa som cetoval na rôznych pneumatikách. В тычто чцем здоразніть наозай нізку уровенъ глуку. Десять, кто-то из тех, кто не имеет защиты, не имеет насадки для Dunlop SP Winter ICE 01, нет, алебо для Nokian Nordman 4.
    Pneumatika sa ukázala celkom dobre v zasneženej slanej kaši a valcovanom snehu. Ľad a hlboký sneh sa prenáša priemerne, na ľade sa pomaly spomaľuje, naopak drží určitú rýchlosť, potom sa jemne rozbije. В hlbokom snehu sa rýchlo pochovali. Vďaka mäkkej bočnej stene sa dobre vyrovná s rozjazdom, ale zároven sa dostatočne rozvalí v rohoch, vozidlo sa plaví mierne rýchlosťou. Jámy a hrboly phana veľmi pohodlné.
    Dobrá univerzálna zimná pneumatika, za volantom sa cítite celkom pohodlne, a to tak na mestkom kaši, ako aj na neznečistených vidieckych cestách.
    То, что са од tejto pneumatiky dá očakávať, nie je vhodné, najmä ak ste fanúšikom aktívneho štýlu jazdy.
    Уменьшил ступень перед спрашиванием, претоже на волшебной странице су швы на одлиаткоч и выходноти входности превадски пред неприемно озвучнице в данном розмере на охрану диска проти обрубником атъ.
    аноним, 2014-11-10 Ohodnotenie 4


    Dôstojnosť

    • Pohodlné, Predvídateľné, Pri brzden na voshetký rochch, povrchoch.

    недостаточный

    • Малая скорость по 60 км/ч на замрзнутом асфальте, мысли, же змизне по спустени (Toyota Avensis)

    комментарий
    В течение всего сезона (~ 70000-80000 км) одлет до Gislaved Nord Frost 3 (неуправляемая пневматика, горячее самовозбуждение, потребление, 20 процентов вылетел, але бежит такмер в комплекте). В соответствии с Gislaved Nord Frost 100 можно повести, же новые пневматики практиковать с неправомерностью и спойми о нечо лепшие (бочна стена е о нечо макшиа). Ткань je rovnako pohodlné ako NF3, auto nechodi, ide rovno. Brzdy, samozrejme, na nových pneumatikách s hrotmi a na starých pneumatikách nie sú správne na porovnanie (je jasné, že nebo a zem). Je veľmi nápadné, že pri všetkých indikáciách guma nie je presne horšia, či už na par alebo lepšie, len čas ukáže o spoľahlivosti a trvanlivosti. Новые пневматические насосы установлены. Odporčam kúpiť.
    Андреев Андрей, 2013-11-05 Ohodnotenie 5


    Dôstojnosť

    • Veľmi Spoľlivéť

      • Veľmi Spoľlivéť
        • .

        недостатки

        • Дороговата, малый не населенный пункт

        комментарий
        Комментарий: Автомобиль Honda CP-B, 2014 г.в., высокая скорость 225/60/R18 XL, в сентябре произведен в Германии за 8300 руб. Превадска — Москва, Московская область, 50:50 дневное место. Existovali štyri kritériá — hroty, tiché, spoľahlivé na všetkých povrchoch (univerzálnych) a len známych výrobcov. Особые превадзковы skúsenosti od Roku 2002 Gislaved NF3 и NF5.
        О хлуку. Mnohí používatelia si na internete mýlia hluk z hrotov (rachot) a hučanie z behúňa. Rachot z hrotov bude vždy a v kabíne nie je takmer počuteľný, len s otvoreným oknom a nízkou rýchlosťou. Ale rachot behúňa môže zničiť všetko, dokonca nosiť tankovú helmu. Od 80% делают 90% hodnotení hriechu práve s tým. Iba dezorientujúce.
        Тераз о самотном каучуку. Наяздених 5000 км. Počasie bolo tiež minus bez snehu a navyše,suchý asfalt and mokrý, sneh, nakata, kaša. Perfektne drží a brzdí. Permutácia cez zasneženú nakatu a kašu 100-110 km/h na okruhu v Moscow bez akýchkoľvek problémov. По мокрому асфальту — 140 км/ч, если не крутить. Виак ако 100 км/ч je malá vybočka, najmä v lvom pruhu na trati, ale pomerne zriedka, zrejme závislá na povrchu vozovky. Снажил сом са на шпине. Kopec je аси 30 ступней, mrazená kôra a pod ním mäkká hmota. Išiel som z kopca bez pošmyknutia. Na inom mieste na snehu pokrytom ľadovým snehom z miesta od stredu kopca je to jednoduché, aj bez pošmyknutia. Можно кволи погону všetkých kolies. От 50 км / ч začne вибрирует. Максимальный объем при 80 км / ч — над ним с высокой скоростью, але неизбежным. Na trhu je prehľad, kolega nazval tento rachot „vrtuľník“, akoby vrtuľník lietal zozadu, ale niekde ďaleko. Úplne presná funkcia. Bzučanie nie je neprijemné a nie neprijemné, skôr tiché a zvláštne, po týždni si ho nevšimnete.
        Выважены от 30 до 100 граммов. на воланте. Bolo potrebné otočiť na disk, ale zabudol som na to počas inštalácie. Potom nechcel pakaziť a utrácať peniaze.
        Взгляд к тому, же зимне пневматики со смеревым бегом bzučia všetko — к je najpohodlnejšie.
        antipova nata, 2014-12-29 ohodnotenie 5

        Video prehľad automobilových pneumatík Gislaved NordFrost 100

         

        bmw e30 325i for sale in south africa

        ALLBILDERSHOPPINGVIDEOSMAPSNEWSBücher

        SUCOPTIONEN

        ИСПОЛЬЗОВАНИЕ BMW E30 325I Автомобили для продажи в Южной Африке-Gumtree

    WWW. GUMTREE.CO.ZA ›S-CARS-BAKCEE› BMWSE+E30+E30+E30+E30+E30+E30+E30+E30+E30+E30+E30+E30+325 продавать подержанные автомобили BMW E30 325I по всей Южной Африке. Найдите лучшие предложения подержанных автомобилей от дилеров или частных продавцов в …

    BMW 325i e30 для продажи в Южной Африке — январь 2023 г. — Ananzi

    www.ananzi.co.za › … › BMW 3- Серия › BMW 325i

    Посмотреть 18 результатов по BMW 325i e30 для продажи в Южной Африке по лучшим ценам, самые дешевые автомобили от 10 000 рандов. Ищете другие автомобили?

    Автомобили BMW 3 Series 325i для продажи в Южной Африке — AutoTrader

    www.autotrader.co.za › … › BMW › 3 Series

    Найдите новые и подержанные автомобили BMW 3 Series 325i для продажи в Южной Африке ведущая автомобильная площадка с самым большим выбором автомобилей BMW 3 серии 325i для продажи.

    Энлихе Фраген

    Сколько стоит E30 325i?

    Сколько я должен заплатить за E30?

    Сколько стоит Гушеше в Южной Африке?

    Является ли BMW E30 редкостью?

    bmw 325i e30 во всех объявлениях Южной Африки | Нежелательная почта

    www. junkmail.co.za › Все категории

    Результаты поиска bmw 325i e30 во всех объявлениях, рекламируемых в Южная Африка на нежелательной почте. … 89 900 р Возможен торг. Квинсбург. > 3 месяца.

    e30 325i в BMW в Южной Африке — нежелательная почта

    www.junkmail.co.za › Все категории › Автомобили › BMW

    Поиск по результатам поиска e30 325i в BMW, рекламируемого в Южной Африке на нежелательной почте. … E30 325i 1992. Продается по 95 000 р/ед. Пружины. > 3 месяца.

    Bmw 325i Автомобили для продажи в Претории, Южная Африка — Facebook

    www.facebook.com › Торговая площадка › Претория

    Новые и подержанные автомобили Bmw 325i для продажи в Претории, Южная Африка на Facebook Marketplace. Находите выгодные предложения и продавайте свои товары бесплатно.

    Bmw 325i e30 — Trovit

    car.trovit.co.za › BMW › 3 Series

    09.09.2021 · У нас есть 87 автомобилей для продажи bmw 325i e30 по цене от 20 000 ZAR.