Пирелли айс зеро липучка отзывы: Pirelli Ice Zero FR — , , ,
Содержание
Краткий обзор Pirelli Ice Zero 2
Подробная информация
9.6/ 10
Рейтинг
Общие характеристики | |
---|---|
Сезонность | зимние |
Шипы | есть |
Тип зимних шин | для северной зимы |
Назначение | для легкового автомобиля |
Направленный протектор | есть |
Рисунок протектора | симметричный |
Оценка 5
Комментарий: Поставил на штампы R16 на каптюр. Проездил две зимы. Шипы на месте, рулятся идеально, не плавают по колеям в каше, уверенно по снегу и льду. По мягкости после летних R17 очень приятно ехать. Шум минимальный для шиповок.
Сергей Мелентьев 27 июня 2022, Израиль \ Опыт использования: более года
Оценка 5
Достоинства: 1 на обледенелой дороге держит машину капитально, даже позволяет на скорости делать маневры и резкие торможения, машину не кидает.
2 на чистом льду, накат, торможения, разгон немного хуже, так как шипам приходится уже с усилием резать ледяную плиту, но я считаю что справляется.
4 на каше, разгон и торможение стягивает в сторону, тут уже подруливаем, но дорогу держит ( конечно маловато прорезано лепестков)
5 трамбованный снег, укатанная колея, идеально держит и нормально входит в поворот.
6 по шумности скажу так, средняя
7 прочность шипов, пока все нормально, были частые дрифты ухода со светофора и резкие повороты с дрифтами, шипы не попортились, пока катаемся смотрим что к чему.
Добавляю, сезон от начала до конца откатал на 5+, готовимся на второй сезон.
Недостатки: Каша не ее конек
Комментарий: Идеальная резина для поездок по городу и выезд за город.
I hate you all 1 июня 2022, Москва и Московская область \ Опыт использования: более года
Оценка 5
Достоинства: Хорошее сцепление по снегу и в гололед
Комментарий: За сезон не потерял ни одного шипа при агрессивной езде
Дмитрий 29 мая 2022, Москва и Московская область \ Опыт использования: несколько месяцев
Оценка 5
Достоинства: Мягкая, малошумная.
Недостатки: Не обнаружено
Комментарий: Резина, чёткая, пробовала разные бренды шин, и поняла, что это первая действительно малошумная резина. Шипы есть и понятно, что это не липучка, но липучка даже рядом не стоит на гололеде с любыми шинами с шипами. Повезло нам в этом году, снегом засыпало машина едет чётко, в стороны не кидает, стабилизаторы никакие не включаются, на шинах нокиан, у меня постоянно включались ассистенты вождения, с этой резиной таких проблем нет. Когда всё замёрзло и на начищенных дорогах образовался гололёд, машина также уверено держится, тормозной путь нормальный, люблю когда едешь и всё предсказуемо, эти шины дают мне такую уверенность, но без фанатизма, скоростной режим я соблюдаю, потому что знаю, что никакая резина не спасёт, если ветер в голове, а нога давит педаль газа до отказа. Вот за окном солнце, а на дороге каша и вода, здесь тоже данные шины справляются отменно. Вообще это первая резина за всё время к которой у меня нет претензий.
S1986 31 января 2022, Москва и Московская область
Оценка 5
Комментарий: Отличная резина (первое впечатление). Катаюсь пару недель, пока могу сказать то, что неплохо ведет себя на снегу и льду, а также она вообще нешумная (на скорости до 100 по асфальту)!! Это восторг. честно!
Андрей Г. 3 декабря 2021, Москва и Московская область
Оценка 5
Достоинства: Отличные. Мягкие. Качество отличное
Недостатки: Нет
Комментарий: Супер
Павел 17 ноября 2021
Оценка 5
Комментарий: Отличные шины для капризной зимы. По СПб, области и поездок в ближайшие регионы зимой — отлично. Терпят любую погоду и дорогу. Не боятся колейности, машину не бросает, едешь ровно, стабильно. Торможение опять же предсказуемое от асфальта до гололеда. Тормозной путь разный, в зависимости от скорости и условий, но машина ведет себя предсказуемо. С торможением единственный нюанс — обязательно смотреть заранее по зеркалам и думать не только за себя, но и за «того парня» в машине сзади, чтоб ему тоже места хватило для торможения не в твой багажник.
Сергей Базлов 21 октября 2021, Белгород \ Опыт использования: более года
Оценка 5
Достоинства: Долго думал брать её или Мишлен.
1. Шума практически нет. От летнего бриджа громче гул.
2. Держав довольно неплохой на снегу и льду и воде.
3 За одну зиму потерял из 4 колес потерял всего 1 шип. Езда активная Авто Мазда 6.
Недостатки: Дороговата.
Комментарий: В общем рекомендую, очень понравилась. Но качать ее надо меньше чем написано заводом на авто.
Сергей Воробьев 3 сентября 2021, Брянск \ Опыт использования: более года
Оценка 5
Достоинства: Это топчик!
К сожалению, не катался на конкурентах (ксин4, хакка9) могу сравнить только с BF Goodrich g-force stud, Yokohama IG55 , хакка7 ( уже не помню как вела, вроде ок), NF100 тоже ничо. Помню липу от данлоп «винтер-спорт-в-отбойник», вот она только для асфальта была.
Ну так вот, оказывается на льду можно разгоняться и тормозить!
И на асфальте можно тормозить и на мокром асфальте тоже.
На морозе не дубеют, но после стоянки нужно проехать пару сотен метров, что б резина начала «работать».
На колее не бросает, дорогу держит, подруливать не надо.
Гребёт отлично, парковка в нечищеных дворах без проблем (монопривод)
Акустический комфорт вполне комфорт (но не люкс!)
Укрепляйте задний бампер, в него будут прилетать гомосепиенсы, экономящие на резине. Резина действительно хорошо тормозит!
Недостатки: Писали что победили боковой снос, но на ICE ZERO первой не катался, ICE ZERO 2 удалось потестить только на льду (в Москве возле нескольких ТЦ можно к заднеприводным пристроиться и немного погонять) — в целом ОК, но.. могло быть и лучше, наверное. ESP у меня не отключается, удалось только один раз почти улететь в сугроб. Довольно прогнозируемое поведение машины, и это радует.
А вот если укататанный снег / лёд, сверху каша: руль в бок, тормоз — будьте аккуратны, тут боковому сносу быть.
Но я ещё не катался на такой резине, что б она держала траекторию в таких условиях. Может она есть?
Ну и общий недостаток шиповок — разгон на асфальте, боязно на газ нажать на одноногом пепелаце 200+ л.с.
Комментарий: Последние N лет ездил на IG55, нравилась что тихая, хорошо гребет по снегу, крепко сидят шипы. Не нравилось поведение на льду, укатанный снег, мокрый асфальт. Гудрич на другой машине, они более приспособлены к зиме, хоть и модель не новая: гребет, тормозит, мягкая, тихая — лучшая резина на пенсию.
ICE ZERO2 громче гудрича и IG55, хоть и рейтинг шумности у неё чуть выше на ЯМ. Нет у меня шумки на авто, и фольги нет, только металл!
Возможно, прикатается.
Но это единственный пока минус. И он так себе. Я за безопасность на дороге.
Во всём остальном эта резина лучшая за мой опыт эксплуатации
По шуму у меня сейчас так:
до 60 км/ч разговариваем с задним рядом обычно
60-80 всё ещё ок, но уже лучше чуть повернуться в сторону собеседника
80-100 можно поддержать разговор, но уже не хочется
100-120 музыку громче и поехали
Обычно передвигаюсь зимой не больше 100 км/ч (ну 110 на МКАДе), так что всё вполне себе отлично с этой резиной.
На 120+ не надо разговаривать на зимней резине на зимней дороге за рулем, резины как бы на это намекает.
пс 205/50 R17
ппс Планирую ещё год на этой, а потом покатать BF GoodRich g-force WINTER 2, пишут тихая очень
пппс Шипы после 1 сезона все на месте! Езжу аккуратно )
V 16 апреля 2021, Москва и Московская область \ Опыт использования: более года
Оценка 5
Достоинства: Устойчивое вождение, мало шума.
Аркадий В. 2 апреля 2021, Москва и Московская область
Pirelli Ice Zero 2 выбран в рейтинг:
отзывов Saka pihak поют nduweni
Sawetara мотор петь milih запрет, adhedhasar апа padha ngomong prodhusèn ing iklan. Padha sinau karakteristik ana ing веб-сайт resmi, lan nggawe kaputusan gegayutan karet mung ing base saka bukti garing. Nanging wis tau panginten поют iki «bukti garing» bisa digawé namung supaya njaluk sampeyan tuku model tartamtu saka ban, tanpa mikir bab jalaran? Ing kasunyatan, iku ora ateges sing ngirim ora dipercaya Produsèn sembarang — mesthi, pisanan sampeyan kabeh kudu yes kenal karo apa sing kurban ing kasus tartamtu. Nanging, kanggo nggawe pilihan namung adhedhasar data saka Produsèn, sampeyan resiko dadi ing kahanan angel tingkat kualitas ora minangka ngumumaké. Môngka sampeyan uga kudu ngrungokake apa kang ngandika bab model tartamtu saka para panuku ban, sing, wong-wong sing wis dituku lan sing disenengi nyoba metu ban. Artikel iki bakal nliti ban «Pirelli Ice Zero» — обзор bab wong sing nyedhaki umum, nging artikel iki bakal основные моменты kang ono ing обзоры iki, kang bakal TCTerms loro positif lan negatif diklumpukake. Yen sinau informasi sing diwenehake dening Produsèn, sampeyan ora bisa nyana yen bakal ana ing paling siji tembung bab недостатки karet — saben seeking kanggo mbabarake produk karo tampilan sing paling apik, lan malah yen ing kaca situs bakal ora dadi kawulo outright, sanadur sawetana уга дади бису. Дади, апа баб бан «Пирелли Айс Зеро»? Обзоры модели iki, paling akeh ana positif — 65 persen wong ngormati karet iki Dening Lima lan mung limang persen sijine unit dheweke. Inggih, yen ana ing paling limang persen saka saran pancen negatif, sampeyan kudu isih ngerti luwih khusus апа апа.
Дженис Бан Апа?
Wangsulan: Bab ingkang pisanan kanggo nimbang sedhela, apa sing model ban «Pirelli Ice Zero» — обзоры, mesthi, sing penting banget lan malah factor nemtokake, nanging informasi dhasar sampeyan isih kudu njaluk. Mangkono, Produsèn laporan sing punika generasi anyar lan wis dikembangaké khusus kanggo nggunakake ing kahanan cuaca ekstrim. акцент пуника инг kasunyatan петь kinerja запрет iki ing dalan salju lan es mung sampurna, lan uga основные моменты kasunyatan sing ban iki bisa digunakake kanggo olahraga вождение, karo bantuan saka mobil bakal apik kanggo ngrungokake, malah ing lendhut nglukis s lan njijiki. Лан, местхи, пой, палинг вигати яику касуньятан, пой, модель нггунакакэ, ики гадхах, тингкат, пой, лувих дхувур, сака комфорт. manungsa waé khusus wis mbayar kanggo eri khusus, dikembangaké nggunakake teknologi paling anyar. Padha duwe wangun khusus пойте ngidini luwih break tutup es, lan padha duwe tembok Gamelan lan basa kang luwih amba, saengga njupuk bisa mbenakake maximum lunjakan — пойте, Produsèn janjinipun пойте bakal ilang meh ora mancep ing nggunakake ban iki. Mundhut eri — iki salah siji masalah utama gadhah ban mangsa, lan yen sampeyan kurban sepisan lan kanggo kabeh arep apa sampeyan alamiah bakal Rush kanggo ora setuju. Utamané nalika maca uga sing iki maneh ngidhak ban ing Figure tubulus, mangkono luwih èfèktif mbusak Kelembapan, lan ngerti iki dicampur khusus запрет, запрет iki nggawe luwih awet lan tahan suhu beda. Услышав kabeh iki, mesthi pengin langsung supaya pesawat ban «Pirelli Ice Zero» — обзоры tetep ora cetha, lan sampeyan njaluk babi ing poke. Aja nindakaken — iku luwih isih kanggo njupuk wektu metu kanggo krungu sing saka wong sing wis nyoba karet iki, digunakake kanggo sayetara sasi utawa malah taun, supaya padha bisa nuduhake pengalaman sing.
A mesthi cetha nalika nggunakake ban
Apa wong nulis ing Internet babagan ban mangsa «Pirelli Ice Zero»? Обзоры mesthi, петь paling manéka warna лан ora setuju каро saben liyane ing cara akeh, nanging bisa kanggo ngenali kekiyatan lan kelemahane sayetara saka tren tartamtu. Contone, ing paling kasus, Wong Nggawa Metu благодаря kanggo ban padha bisa tetep langit mesthi mobil, ora prakara cara abot kondisi cuaca. Menapa malih, loro ing es lan salju karo ban iki ora duwe masalah nalika на поворотах, supaya sampeyan bisa manawa bab безопасность. Dhewe, sampeyan bisa ngomong bab rem — akeh kedhaftar wis nyatet sing ing Ès iku apik banget ing salju dicokot sethitik Samsaya Awon, nanging isih cukup apik, nanging ana seetara kangelan karo nyopir ing salju banget jero — siji ora kacarita salju nanget sing macet сугробы во время катона. Nanging ing umum kita bisa ngomong sing prodhusèn sing ora ngapusi, ngomong apa jenis kinerja tontonan ing salju lan es ban mangsa «Pirelli Ice Zero» — отзывы pengguna konfirmasi iki.
eri
Liyane titik positif sing nandheske отзывы бан «Pirelli Vinter Ays Zero» — шиповка. Sing elinga, ing gambaran bilih mancep sing digawe saka teknologi khusus, supaya padha nambah эффективности saka karet ing lumahing dalan es utawa salju lan uga duwe сопротивление luwih, sing, mung sijine, ora tiba metu. Meh kabeh обзоры kasedhiya ing konfirmasi jaringan iki — mancep ora tiba metu, utamané yen sampeyan drive kanthi teliti. Малах Вонг-Вонг поет какарита поет падха каданг Лихачев, беркембанг кацепетан лувих, канго тормоз бангет инг дади, качарита поет падха дибусак сетенга карет, нангинг иланг саперанган мансеп. Mangkono, ing teknologi iku bener fungsi lan mbantu kanggo terus mancep ing panggonan akeh maneh saka sembarang modelbiaa. Dadi yen sampeyan drive kasebut kanthi teliti, lan wicaksana, sing ban kuwi bisa sampeyan wektu sing dawa banget. Есть ли положительный отзыв о манге «Pirelli Ice Zero»? Ing kasunyatan lagi mayoritas, nanging malah wong sing padha wareg karo kualitas sakabèhé saka model iki, kadang nunjukake sayetara недостатки, salah siji kang fungsi saka karet ing trotoar garing.
aspal garing
Iku ora rahasia sing ban mangsa sing digawé kanggo drive ing salju-dijamin utawa es dalan tanpa masalah lan tanpa bebaya занос, rapat-rapat ing sela-sela, utawa malah переворачивает мобиль. Nanging, ana siji ora ingkang paling penake sing kudu tansah nimbang nalika tuku ban. Отзывы о бане «Pirelli Ice Zero» saka pihak sing nduweni, sing wis katon, paling kerep positif, nanging ikuworth nggawe leladen ing kasunyatan ing paling kasus, digunakake ban sing kahanan, kang becik kanggo karet iki. Nanging ora tansah ing saindhenging dalan mangsa wis ranung dijamin karo salju utawa es — resik Periodik katon lan aspal garing. Lan punika модель iki masalah wiwit. Produsèn nilai metu sing efektifitas saka karet iki ing trotoar garing luwih murah tinimbang ing kahanan nemen, nanging isih ngandika yen wis dhuwur banget. Iku mulane bisa dadi akeh luwih cepet nyandhang ban sak long nyopir ing aspal garing, saka seng di pengeni. Mulane njupuk катетан апа петь с kacarita обзоры запрета «Pirelli Ice Zero», лан nggunakake ing kondisi dalan tenan nemen. Йен sampeyan duwe setengah saka mangsa garing lan cukup anget, ngene luwih milih karet kurang nemen.
Значение kanggo dhuwit
Uga strike iku Wong, apa rega bisa dituku ban mangsa «Pirelli Ice Zero» — обзоры asring ngemot informasi sing ban kualitas padha mung bisa dituku ing dhuwit luwih nyengsemaken. Yen kasengsem ing spesifik, banjur kanggo model iki, rata-rata, mbayar telulas ewu rubles, kang, mesthi, sing luwih dhuwur tinimbang rega saben ban mangsa, nanging kualitas punika saestu sange. Лан иен кита mbandhingaké rega tartamtu лан kualitas, каро баб tokoh ики, запрет ики менанг денинг wates sudhut. Апа баб «Pirelli Ice Zero Clutch»? обзор uga bisa ditemokaké инг Jeksa Agung bisa ngetokake iki, nging bakal isi rada beda, amarga ban iki banget beda saka asli — iku or nganggo lencana, lan tinimbang nggunakake teknologi khusus langsung dening karet, kang nambah tilak unsur khusus sing man pgganti dening. Rega модель iki, mungguh, iku luwih, nanging apa bab kinerja kita bisa kanthi aman ngomong sing uga Rising, nanging ora akeh minangka rega.
gangguan
Apa sampeyan kudu ngerti liyane, sadurunge target bakal tuku ban «Pirelli Ice Zero»? Обзоры uga ngemot informasi bab apa bis gangguan data. Все mangerténi поют запрет mangsa обитый nalika nyopir ing aspal uga nggawe akèh ekstra muni mung amarga eri gesekan. Nanging, Wong Sing nggunakake karet iki mung ing kahanan nemen, опровержение информации iki, nuduhake yen model iki luwih sepi saka paling ing pasar produk anjog. Kesimpulan saka iki, sampeyan bisa nindakake iki — yen sampeyan nggunakake ban ing mangsa, sampeyan duwe apa-apa kanggo wedi, tingkat comfort bakal cukup dhuwur. Nanging yen sampeyan kerep mundhak suhu ndhuwur Nul, sampeyan perlu nyiyapake kanggo gangguan, kang bisa nggawe ban «Pirelli Vinter Ays Zero». Обзоры nuduhake uga sing konsep saka gangguan iku relatif, lan sing siji wong ndadekke sumelang pinunjul kanggo liyane uga pakewuh. Merga iku, panjenengan isih kudu nyoba karet iki ing mode test sadurunge mundhut iku.
контроль
Kita uga kudu mbayar manungsa waé, apa sing diwenehi ban mobil control «Pirelli Ice Zero». Saran saka Wong-wong петь ора duwe kulo mangsa pisanan ing ban bisa gawe uwong yakin sing ora duwe masalah апа supaya ngontrol mobil ing macem-macem lumahan. Ana swantun minangka oleh соглашается — sayetara wong mikir поет salju ban dalan mundhak kinerja ing сравнение karo apa padha nuduhake ing es, nalika wong laporan iku ing es, model iki dumadakan paling efèktif. Nanging kabeh setuju иен dibandhingake каро akeh opsi luwih murah saka ban mangsa модель iki luwih aman lan nyenengake вождение. Ора дрейфует лан банк куват, ускользая лан масала лияне, кан асринг думади каро пембалап инг далан мангса. Mulane, karet uga jenis njamin kualitas, lan sampeyan bisa kanthi gampang tuku, nanging iku worth ngelengke sing ing mangsa sampeyan kudu bisa kanggo drive, preduli saka kualitas ban. Ана вонг поет ньялахаке гондхелан бан лан млебукаке, нангинг налика падха нджлентрехаке каханан инг лияне ринчи, ику дади лангит поет падха поет нггараи апа кедаден. Mulane, sampeyan kudu mlaku kanggo olahraga ing nyopir ing kahanan nemen, kanggo mangerteni carane mlaku drive mobil ing mangsa. Нангин, Вигати поют супая ниндакакэ ики, сампеян лувих милих бан пилихан дхасар «Пирелли Айс Ноль». «липучка», обзоры канг, инг асас, уга апик бангет, ику бангет ангел кангго нгатур кангго иен сампеян мунг мивити кангго драйв инг каханан куака экстрим. Gesekan ban mangsa, петь, петь, оперировать танпа эри, петь умение owahan ing nyopir kanggo njaluk wong asil sing apik.
проходимость
айс цета — карет бангет гиппи лан нгидини контроль нгголеки мобил малах инг лумахинг лунью, нангинг апа баб салью? Akeh model ban mangsa wis tontonan sing lagi ora bisa ngrampungake karo endhepan abot — ing упорство jero salju ilang, lan ing mesin снежные сугробы serius malah bisa njaluk macet. Нангинг Вонг поет нггунакакэ лапоран модель поет малах инг сугробы палинг джеро налика кетоке вонг поет падха ндамель бали меньянг нгенди сампеян ора биса пиндх дхэве, карет дисимпен. Апа биса кита нгомонг баб галоп салью биаса каро канг бан мангертос умум танпа масала. Dadi yen sampeyan ngerti поют duwe drive ing dalan salju-dijamin, utawa malah ing salju, kang Ramung Isine kaya ing lumahing dalan, ban iki becik kanggo sampeyan amarga passable malah ing salju paling jero cedhak becik.
kekuatan
khusus manungsa waé kudu dadi kekuatan data ban — ing jurusan sing nyandhanging ing обзор, ngandhani kathah. Kasunyatan петь запрет nyandhang мету cepet, Мунг маранг Вонг-Вонг петь Tresna Panas ин Далан, utawa Вонг-Вонг петь nggunakake запрет Ики ин trotoar garing luwih Сака Perlu.